images/porsgrunn/slide1.jpg

Behandling

Behandlingen er rettet mer mot årsaken til smerte enn selve smerten. Hos kiropraktoren vil du først og fremst få kiropraktisk manipulasjonsbehandling, såkalte ledd-justeringer, men også bløtvevsbehandling, instruksjon i øvelser og ergonomi i tillegg til informasjon og gode råd.

Ved behov kan vi henvise til røntgen, ultralyd, CT og MR. Kiropraktorer kan henvise til fysioterapi, legespesialister ved offentlige sykehus eller private institusjoner, og vi har mulighet for å sykemelde pasienter i inntil 12 uker.

Det gis tilskudd til behandling fra det offentlige og våre pasienter betaler kun egenandel.

Det er ikke lenger nødvendig med henvisning fra lege, du kan ringe oss direkte.

Åpningstider:

Mandag-Torsdag kl. 07:30-16:00
Fredag kl. 07:30–14:00
Lørdag-Søndag: Stengt

C.E. Berg-hanssens gate 26
BE-HA kvartalet
3916 Porsgrunn

Veibeskrivelse på mobil

I trygge hender

Behandlingen vi tilbyr her ved senteret er kvalitetssikret ved at samtlige kiropraktorer er offentlig autoriserte og medlemmer av Norsk Kiropraktorforening.

Erfaring er viktig

Helt siden kiropraktor Hallstein Chr. Torp startet Porsgrunn Kiropraktorsenter i 1983 har flere titalls tusen telemarkinger fått oppleve effekten av kiropraktikk.

Hallstein Chr. Torp

Martin A. Torp

Amy Herberholz

Om oss

Kiropraktorgruppen er en landsdekkende samling av autoriserte kiropraktorer. Alle med medlemskap i Norsk Kiropraktorforening.

kg logo hvit