Alle kiropraktorklinikker har blitt pålagt av Helsedirektoratet om å stenge fra 16.3 til og med 13.4 for å stoppe spredning av corona.

Les mer om stenging av virksomheter på hjemmesiden til helsedirektoratet

Ta kontakt med klinikken din for å få råd.
Eller søk i vår databasen med behandlinger og øvelser.

Finn din klinikkBehandelingØvelser

Bli Bedre Kiropraktorklinikk stenger klinikken

OBS! Alle kiropraktorklinikker har blitt pålagt av Helsedirektoratet om å stenge fra 16.3 og til og med 13.4 (foreløpig) for å stoppe spredning av corona.
Jeg kan nås på telefon og mail ved spørsmål.
Ta godt vare på hverandre!

Trykkbølgebehandling

Trykkbølgebehandling gis med et apparat som sender høyfrekvente slag inn mot huden som deretter går dypt inn i vevet.

Trykkbølgebehandling gis med et apparat som sender raske små slag inn mot huden. Disse støtene forplanter seg ned i vevet og bryter ned skadet vev på en slik måte at når det tilheles blir det sterkere enn det var før behandlingen. Slik behandling kombineres som regel med vanlig kiropraktorbehandling.

Trykkbølgebehandling er spesielt bra for å behandle:

• Skuldersmerter
  • Golf- og tennis-albue
  • Hælsporer og plantar fascitt
  • Beinhinnebetennelse
  • Hoppeknær
  • Løpeknær
  • Hoftesmerter
  • Idrettskader

Fordelen med trykkbølgebehandling

Behandlingen er kort, effektiv og gir gode resultater også ved vanskelige tilstander. Det er ingen bieffekter og skulle derfor være et svært godt alternativ til betennelsesdempende medisiner eller en eventuell operasjon.

Behandlingen kan være noe smertefull, men dette går over så fort man er ferdig. Det forekommer at pasienten blir frisk etter en behandling, men vanligvis tar det mellom 4 til 6 ganger.

Noen klinikker tilbyr i dag slik behandling. Ta kontakt med din nærmeste klinikk og gjør en forespørsel. De vil enten kunne tilby trykkbølgebehandling eller kunne henvise deg til et lokalt institutt som tilbyr dette.

Blibedre logo

Åpningstider:

Mandag - fredag fra 08-16.
Kveldstimer etter avtale.

Vestre Brugate 5, 3300 Hokksund