Maja E. Bjørnli

99 57 07 35

KIROPRAKTOR MAJA E. BJØRNLI
Maja er utdannet i Australia og England. Hun er opptatt av å finne årsaken til problemet og ikke bare behandle symptomene. Hun ønsker å veilede, gi deg kunnskap og motivere deg til å få en økt livskvalitet. Maja har en allsidig idrettsbakgrunn og har kurs innen behandling og forebygging av idrettsskader. I tillegg har hun en spesiell interesse for behandling av nakkesmerter, svimmelhet og hodepine. Hun legger stor vekt på tverrfaglighet for å forsikre rask og riktig behandling for hver enkelt pasient. Maja utfører også trykkbølgebehandling og intramuskulær nålebehandling.

KURS

2013 - Cox Technic - Lumbar Spine, med Dr. Ralph Kruse
2014 - Evidence-based Clinical Practice, med Dr. J Bolton & A Jones-Harris
2014 - Smertebehandlingskurs med nåler
2014 - Cervicogenic Dizziness / Vestibular Rehabilitation, med Dr. Richard O'Hara
2014 - Reducing Pain & Enhancing Performance, med Dr. Stuart McGill
2014 – Upper Cervical masterclass, med Angelo Battiston
2014 - Paediatric Orthopaedics, med Dr. Miller og Prof C. Peterson
2015 - Kurs i trykkbølgebehandling.

ARBEIDSERFARING

2014-2015: Klinikk for Alle, Åsane
2015-2017: Bjørvika fysioterapi og kiropraktor

PUBLIKASJONER

2014 - Parent Satisfaction with Chiropractic Care of the Pediatric Patient – A Survey. Publisert i Journal of Clinical Chiropractic Pediatrics.

Forskningsprosjekt på akutte nakkesmerter

Helse i Sentrum med kiropraktor Maja Bjørnli er med som en av kiropraktorene i et forskningsprosjekt i regi av Akershus Universitetssykehus som skal undersøke effekten av kiropraktisk manipulasjon, kiropraktisk sham-manipulasjon, Ibuprofen (NSAID) og placebo medisin for akutte nakkesmerter.

Vi ser etter pasienter med akutte nakkesmerter som kan tenke seg å delta i prosjektet.

Inklusjonskriterier:

• - Nakkesmerter som har oppstått i løpet av de siste 14 dagene
  • - Du har ikke mottatt kiropraktorbehandling i løpet av de siste 6 månedene
  • - Alder mellom 18 og 59 år

Prosjektet har tre trinn. Først gjennomgår vi noen spørsmål og en undersøkelse for å se om du kan inkluderes i studien, og deretter er det er behandlingsperiode på 14 dager. Avslutningsvis vil du følges opp over 24 uker med noen spørreskjemaer.

Nakkesmerter er en av de mest vanlige årsakene til langtidssykmelding og uføretrygd i Norge, og følgelig en stor belastning for den enkelte og samfunnet. Bli med å bidra for å tette kunnskapshull og forhåpentligvis bedre behandling og oppfølging av de med akutte nakkesmerter.

Deltagelse i denne studien er gratis og for de som følges opp av Maja Bjørnli vil dette foregå etter avtale ved Atlasklinikken.

Kontakt kiropraktor Maja Bjørnli på tlf: 99 57 07 35 / Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den. om du lurer på noe eller ønsker å delta.

Velkommen!

Vondtinakkeogskuldre18-1920w.jpg

Åpningstider:

08-16 mandag til fredag

Rådhusgaten 32, 0151 Oslo

Veibeskrivelse på mobil

Maja E. Bjørnli

99 57 07 35

Vilhelm Scheel

22 33 00 36

Mads Omberg

22 33 00 36

Viktoriia Vlasenko

Psykologfaglig og interkulturell rådgiver

96 72 66 15

www.vikvize.com

Markus Schjetne

92 04 09 10

Timebestilling

ved mange av Kiropraktorgruppen sine klinikker rundt om i landet.

Sjekke med din behandler om din forsikring kan benyttes, da behandlerne har individuelle avtaler. OBS: Forsikringen skal være aktivert før første time.