Markus Schjetne

92 04 09 10

Timebestilling

Markus graduerte fra AECC i 2021 med en Master of Chiropractic. En utrolig hyggelig, sprudlende og kunnskapsrik terapeut som vil imøtekomme pasientene sine på en god og faglig måte. Her får du hans fulle oppmerksomhet, da han er fersk i faget, oppdatert på nyeste forskning og ivrig på å utvikle seg selv som terapeut. Markus interesserer seg spesielt for idrettsskader, men har også mye erfaring med klassiske bekken, rygg og nakkeplager, som han har sett mye av i klinikk i Bournemouth. Hans visjon er å finne årsak og et behandlingsforløp som gir varig forbedring, og rådføre slik at du som pasient forstår og kan håndtere din plage.

Forskningsprosjekt på akutte nakkesmerter

Helse i Sentrum med kiropraktor Maja Bjørnli er med som en av kiropraktorene i et forskningsprosjekt i regi av Akershus Universitetssykehus som skal undersøke effekten av kiropraktisk manipulasjon, kiropraktisk sham-manipulasjon, Ibuprofen (NSAID) og placebo medisin for akutte nakkesmerter.

Vi ser etter pasienter med akutte nakkesmerter som kan tenke seg å delta i prosjektet.

Inklusjonskriterier:

• - Nakkesmerter som har oppstått i løpet av de siste 14 dagene
  • - Du har ikke mottatt kiropraktorbehandling i løpet av de siste 6 månedene
  • - Alder mellom 18 og 59 år

Prosjektet har tre trinn. Først gjennomgår vi noen spørsmål og en undersøkelse for å se om du kan inkluderes i studien, og deretter er det er behandlingsperiode på 14 dager. Avslutningsvis vil du følges opp over 24 uker med noen spørreskjemaer.

Nakkesmerter er en av de mest vanlige årsakene til langtidssykmelding og uføretrygd i Norge, og følgelig en stor belastning for den enkelte og samfunnet. Bli med å bidra for å tette kunnskapshull og forhåpentligvis bedre behandling og oppfølging av de med akutte nakkesmerter.

Deltagelse i denne studien er gratis og for de som følges opp av Maja Bjørnli vil dette foregå etter avtale ved Atlasklinikken.

Kontakt kiropraktor Maja Bjørnli på tlf: 99 57 07 35 / Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den. om du lurer på noe eller ønsker å delta.

Velkommen!

Vondtinakkeogskuldre18-1920w.jpg

Åpningstider:

08-16 mandag til fredag

Rådhusgaten 32, 0151 Oslo

Veibeskrivelse på mobil

Maja E. Bjørnli

99 57 07 35

Vilhelm Scheel

22 33 00 36

Mads Omberg

22 33 00 36

Viktoriia Vlasenko

Psykologfaglig og interkulturell rådgiver

96 72 66 15

www.vikvize.com

Markus Schjetne

92 04 09 10

Timebestilling

ved mange av Kiropraktorgruppen sine klinikker rundt om i landet.

Sjekke med din behandler om din forsikring kan benyttes, da behandlerne har individuelle avtaler. OBS: Forsikringen skal være aktivert før første time.