Vi følger smittevernprosedyrer som er utarbeidet av helsemyndighetene.

Etter den 20. april har alle landets kiropraktor klinikker tillatelse til åpne igjen.
Kontakt din klinikk for timebestilling eller evt. gebyrfri avbestilling.

Vi ønsker at du avbestiller timen hvis du har tegn på:

• Luftveissymptomer
  • Magesymtomer (diare, smerter, nedsatt matlyst)
  • Feber
  • Vært i kontakt med noen som har påvist korona Covid-19
  • Vært i utlandet siste 14 dagene

Når du ankommer venterommet, hold 2 meter avstand fra andre, ta på minst mulig og det er bare helsepersonell som åpner og lukker dører.

Ta kontakt med klinikken din for å få råd og svar på spørsmål.

Finn din klinikkBehandlingØvelser

Om Gruppen

Kiropraktorgruppen er en landsdekkende samling av autoriserte kiropraktorer, i alt 47 individuelle klinikker.

Dette er gjort for at du som pasient skal føle deg trygg og være sikret best mulig behandling for din smerte/plage. Vårt nettsted er til for å gi deg informasjon og kunnskap om ditt problem. Og for å sikre deg hvor enn du er i landet et trygt og riktig valg av godt utdannede og autoriserte behandlere. Medlemmene i kiropraktorgruppen har et tydelig fokus på etterutdanning og forskning.

Du kan kontakte oss med alle former for muskel- og leddplager i tillegg til en del nevrologiske plager, se problemområder. Det finnes flere behandlere for muskel- og skjelettplager deriblant naprapat, osteopat og akupunktur, men dette er ikke autorisert helsepersonell. I vår autorisasjon ligger det rettigheter for henvisning til røntgen og MR og sykemeldingsrett. Dette er din kvalitetssikring.

Vi i kiropraktorgruppen er opptatt av å beskytte dine personopplysninger og vil til enhver tid behandle din informasjon med respekt. Når du bruker vår nettside eller bruker våre tjenester skal du føle deg trygg og ivaretatt. Les mer om personvern

Trenger du hjelp kontakt en av våre klinikker for profesjonell behandling.

eller bestill time online